Aniversari Pausa Saludable

Aquesta setmana es compleix un any des de la posada en marxa de la Pausa Saludable, programa que consisteix a realitzar 10 minuts de pauses actives dins de la jornada laboral dos dies a la setmana, que té per objectiu oferir als treballadors elements pràctics per trencar els cicles de moviments repetitius, postures estàtiques prolongades, fatiga laboral i l’estrès, contribuint així a la millora del nivell físic, a més de la prevenció d’alteracions osteomusculars.

Tant ha estat l’impacte en els treballadors de la universitat durant aquest període, que es preveu la implantació del programa a altres edificis i fins i tot a altres campus, dins dels propers mesos.

Agraïm a tots els participants, amb la vostra assistència i participació hem aconseguit crear una Universitat pionera en el desenvolupament de la salut integral dels treballadors a Espanya.

PS 20170216_114255 20170216_114013 PS1