Publicaciò de la resoluciò definitiva dels Premis FTA 2019

4 desembre 2019

CADU Marató

Els nostres esportistes van participar en el CADU de Marató integrat dins de la Marató de València, fent una gran carrera a la que van patir els últims quilòmetres de la prova però van finalitzar amb gran satisfacció. Enhorabona!

2 desembre 2019

Resultats 2a Jornada CADU

2 desembre 2019

2ª Jornada CAEU en directe

26 novembre 2019

Convocatòria Premis Fundaciò Trinidad Alfonso per a estudiants esportistes UMH

22 novembre 2019

TROFEU RECTOR HIVERN

En breu començarà el Trofeu Rector d’Hivern, no ho dubtis i inscriu-te. Multitud d’esports: Bàsquet 3×3, Futbol 7, tennis, pàdel, Viziusball, etc.

Omple el formulari de la nostra web, participa i diverteix-te!

22 novembre 2019

Nova convocatòria del Programa Promesses UMH

21 novembre 2019

JORNADA 1 CADU RUGBI

La UMH torna al CADU de Rugbi fent mostra de molta actitud i intensitat. Molt a destacar la gran entrega que va seleccionar l’equip tot i portar prou feines 1 mes entrenant en aquest esport bona part d’ell i competint de tu a tu a diversos dels equips rivals amb més experiència fregant la victòria davant UJI i un ajustat partit davant UA.
Una gran jornada d’esport i amb ganes de seguir creixent. Agrair a Ràdio UMH amb el seu programa CADUSEL la retransmissió oferta de la jornada.

20 novembre 2019

Selecció Espanyola de Rugbi 7 a la UMH

Aquí us deixem un petit resum de la visita que la selecció espanyola de rugbi 7 a la Universitat Miguel Hernández, en què vam poder compartir una sessió d’entrenament del nostre equip al costat d’alguns integrants de l’equip.

[Embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=eHeeN5OwPQw[/embedyt]

18 novembre 2019

PRIMERA JORNADA CADU UMH – UCV

Avui comença la temporada d’CADU 2019/20 amb l’enfrontament entre UMH Universitat Miguel Hernándezy Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir. Segueix-ho en directe a través de Ràdio UMH: https://radio.umh.es/la-radio-en-directo/
Vine a l’Pavelló i instal·lacions de Clot a donar suport als nostres equips.

12 novembre 2019