Fotos dels CADU de Cross i Trail

Ho sent, però aquesta entrada només està disponible en Español.

17 febrer 2020

CADU individuals del mes de Març

Aquests són els CADU individuals que es disputaran al mes de març. Si estàs interessat en participar i representar la UMH encara estàs a temps. Apunta’t a través del formulari del web. Comptem amb tu!

13 febrer 2020

L´equip de Rem masculì de la UMH campiò autonòmic

13 febrer 2020

(Español) Clasificación del Campo a Través 2020

Ho sent, però aquesta entrada només està disponible en Español.

7 febrer 2020

Resoluciò definitiva admitits/exclossos i proposta concesiò 2019

6 febrer 2020

3a Jornada CADU Rugbi 7

El Dijous 6 de febrer es va disputarà el CADU de Rugbi 7 a la Universitat Politècnica de València i Camp a través a la Universitat Jaume I, en què la UMH participarà amb els seus equips. Al rugbi esperem tancar la temporada amb bones sensacions en aquesta tornada a la competició en la qual els esportistes estan en fase d’aprenentatge. Mentre que a Camp a través acudim amb un grup de 30 corredors / es amb els que esperem lluitar per estar al podi. En tot cas els nostres esportistes donaran tot i segur fan un gran paper.

4 febrer 2020

Apúnta´t a la carrera solidària

22 gener 2020

CADU individuals del mes de Febrer

Aquests són els CADU individuals que es disputaran al mes de febrer. Si estàs interessat en participar i representar la UMH encara estàs a temps. Apunta’t a través del formulari del web. Comptem amb tu!

16 gener 2020

Resoluciò provisional admitits/exclossos Premis Fundaciò Trinidad Alfonso 2019