Crònica del I Encontre PAS-PDI, UA-UMH

El resultat final de tots els esports no reflecteix la realitat del que vam donar de nosaltres en totes les modalitats.

La UA va guanyar la I trobada UA-UMH de PAS i PDI per un tempteig de 6-1. Els partits de futbol, ​​futbol sala, bàsquet, tennis masculí, pàdel masculí i femení, i esquaix transcórrer sense incidents, en un clima de total companyonia i germanor digne de les relacions entre ambdues institucions.

El primer punt es va perdre en futbol sala, després d’una primera part per oblidar, en què la UMH, dirigida per Joan Reche, va acusar la falta d’entrenaments de conjunt, anant-nos al descans amb un resultat massa voluminós, 4-1. Aquest tempteig no es va moure fins al final del partit, el que reflecteix que l’equip carbur, encara que tard.

El segon punt es va emportar la UA en Bàsquet. La UMH, capitanejada per Óscar López, va sentir les baixes d’última hora, el que va fer que ens enfrentáramos només amb 6 jugadors contra 10, i la condició física va passar factura en la segona meitat, a la qual es va arribar amb només 10 punts de desavantatge, tot i la diferència d’efectius.

Al Tennis, Víctor Beneyto va disputar el partit amb totes les armes de qui ja no practica de forma habitual la disciplina i en la més d’hora i mitja de trobada no hi va poder fer contra el representant de la UA, que va guanyar el partit en 2 set .

El Futbol 8 es va dirimir a la tanda de penalis després d’un partit en el qual la UA es va limitar a contraatacar i suportar el continu domini de la pilota per part de l’equip UMH comandat per Raúl Reina, que va remuntar el marcador en dues ocasions per finalitzar el temps reglamentari amb el resultat d’empat a 2. Una fallada en la tanda de penals va decantar el duel a favor de la universitat alacantina.

Al Pàdel masculí, l’equip UMH estava compost per José Fabra i Raúl Torrecillas, després d’un partit de 2 set que va durar més d’hora i mitja, els petits errors en moments importants van fer que al final se’ns escapés el partit, tenint en compte que la nostra parella no tenia tradició conjunta i va haver de acloparse a les circumstàncies.

Però l’alegria va ser sens dubte el Pàdel femení, en un partit també extens i amb un resultat de 7-5 6-4, Sandra Cañizares i Maria Teresa Romero, van guanyar el punt de l’honor per a la nostra universitat. El foment de l’esport femení, en què la UMH creu fermament, fa que aquesta victòria valgui el trofeu.

Enhorabona a tots, ens veiem l’any que ve que juguem a casa i ens quedarem el trofeu en possessió fins a la següent cita.