Crònica 4 ª Jornada CADU

El passat dimarts 4 de desembre de 2012, es va disputar la 4a jornada del Campionat Autonòmic d’Universitats. Per als equips de la Universitat Miguel Hernández era la seva segona jornada, i els enfronta a la Univesitat de València Estudi General.

En les trobades locals, van guanyar els seus partits els equips de Bàsquet Masculí (78-76) i del Futbol Sala Femení (4-1), sent dos dels equips invictes fins al moment. Per la seva part els equips de Futbol 11 Masculí, Futbol Sala Masculí i Bàsquet Femení, no van poder saldar els seus partits amb victòria, sent els seus resultats: (0-1), (2-5) i (47-100) respectivament.

Els equips de la UMH que van actuar com a visitants no van rescatar resultats positius de les seves trobades. Amb resultats de (60-14) Rugbi Masculí, (3-0) per als equips de Voleibol Masculí i Femení, (33-26) Handbol Femení. Ressaltant en aquest viatge l’empat de (35-35) de l’Handbol Masculí.

Finalment, destacar que ahir dijous dia 13 de desembre, es va disputar la segona concentració de Futbol 7 i Rugbi 7 femení disputada a València. On l’equip UMH de Futbol 7 segueix la seva bona marxa amb una victòria (3-0) i manté, fins a la tercera i última concentració, l’esperança de coronar-se com campió autonòmic. Per la seva banda, el Rugbi 7 no va poder trobar la victòria en els tres partits disputats en aquesta segona jornada.

Fotos:Facebook Deportes UMH