La UMH organitzadora del CADU de Karate

CADU, CEU, Karate, Medallero UMH, Sant Joan

14 de febrer 2022

El passat 12 de febrer es va disputar el CADU de Kàrate al Poliesportiu de Santa Joan d’Alacant organitzat per la Universitat Miguel Hernández.

Tot i que la competició s’ha vist afectada per nombroses baixes a causa de la COVID que ha suposat que esportistes de les diverses universitats no hagin pogut acudir a l’esdeveniment, s’ha comptat amb més de 50 esportistes en les modalitats de kata i kumite.

Respecte a la participació de la UMH, volem felicitar Ana Arenas González que va aconseguir l’or en la modalitat de kumite -68 kg i Paula González Santos que va aconseguir el bronze en kata amb dues molt bones actuacions. Estem segurs que donaran molta guerra i faran un gran paper al proper CEU de karate representant la UMH.

A la general per universitats, la Universitat de València va ser la primera classificada, seguida per la Universitat Politècnica de València i la Universitat d’Alacant.

Agrair a l’ajuntament de Sant Joan d’Alacant ia la Federació Valenciana de Karate per la col·laboració un any més i fer possible aquest esdeveniment.