Bona actuació de la UMH al CADU de Camp a Través

CADU, Cross

7 de febrer 2022

El passat dijous 3 de febrer, es van congregar més de 100 atletes, entre dones i homes, al Campionat Autonòmic d’esport Universitari de Camp a través que va organitzar la Universitat Jaume I al seu Campus universitari. La jornada es va desenvolupar en un nivell competitiu magnífic, a més d’estar acompanyat d’unes condicions meteorològiques ideals per a la pràctica esportiva. La UMH va estar representada per 12 esportistes.

Es van disputar dues proves, a les 11.30 hores la cursa femenina, amb un recorregut de 6 quilòmetres ia les 12.15 hores la cursa masculina amb un recorregut de 8 quilòmetres. Les proves van comptar exclusivament amb participació d‟esportistes universitaris, no va estar permesa la participació federada a conseqüència de la situació sanitària actual.

En categoria femenina destacar el novè lloc de Paula Lizón amb un gran temps de 22:47, i en categoria masculina també es va fer amb gran paper amb 3 esportistes entre els 15 primers corredors: Esteban Ortuó (9è), Iván Andreas (12è) i Francisco Roselló (13è).

Felicitar-los pel gran treball realitzat i estem segurs que donaran guerra al CEU.