Finalitzat el CEU d’Hípica 2021

7 d’octubre 2021

El passat cap de setmana es va celebrar el Campionat d’Espanya Universitari d’Hípica a les instal·lacions de la Universitat Camilo José Cela, a la qual Alba Requena va acudir en representació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

La primera prova, disputada el dissabte 18 de setembre, constava de dues mànigues amb una alçada de recorregut d’1 ’20m, onze salts i tretze esforços. Una prova senzilla per a genets i amazones de l’experiència que hi havia al torneig. A la segona màniga el recorregut era igual a l’anterior realçant les altures a 1 ’25m, la dificultat era molt similar i tècnicament igual per a cavalls i genets.

Després de la finalització de la primera jornada Alba ocupava la posició número 23 en la classificació general.

Diumenge 19 va tenir lloc l’últim recorregut, en aquest cas va ser molt més complex a el del dia anterior, tant tècnica com físicament. Es van realçar les altures a 1’30m, amb un total d’onze salts, en els quals es trobava un doble i un triple. Aquest recorregut va suposar molts més problemes per a la majoria de genets. No obstant això, l’Alba Requena, va aconseguir el tercer lloc en aquesta prova, el que li va fer pujar en la classificació fins a la desena posició en la classificació general.

El campió de l’CEU va ser el genet Mario Villapalos de la Universitat Carlos III de Madrid.

Des de l’Oficina de Campus Saludables i Esport de la UMH volem felicitar i agrair a Alba Requena per la seva participació i representació de tota la Universitat Miguel Hernández en aquest CEU d’hípica 2021.