Oferta de 5 beques completes per a cursos Futcoach

Becas, Convenios Deportivos

13 de maig 2021

Fruit d’el conveni entre la UMH i l’entitat Futcoach volem notificar que hi ha cinc beques completes (100% de la matrícula) per a l’alumnat de la UMH que vulgui realitzar qualsevol dels cursos que ofereix aquesta entitat (Cicle Inicial, Cicle Final o Cicle Superior ).

Les beques seran assignades per rigorós ordre de sol·licitud mitjançant correu electrònic a , i respectant aspectes d’igualtat (dues beques per a nois i dues per a noies) així com de diversitat (una beca per a estudiants amb discapacitat). Si algun dels tres estaments no ocupés les places se’ls oferiria als estudiants que quedin en llista d’espera. D’altra banda, recordar que hi ha un descompte de l’20% per a la resta de persones que no es puguin acollir a les beques de el 100%.