La UMH convida a la seva comunitat a sumar-se a l’Repte 30 Dies en Bici

30 de març 2021

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) s’ha adherit a l’Repte 30 Dies en Bici, una iniciativa de Ciclogreen per
impulsar el canvi d’hàbit cap a mitjans de transport més sostenibles.

El Repte estarà actiu des de l’1 a el 30 d’abril de 2021, on cada participant podrà acumular fins a 30 km amb bicicleta i sumar-los a el total acumulat per la comunitat UMH. Per participar cal seguir tres senzills passos: 1. Descarregar l’app de Ciclogreen en un mòbil iOS o Android, 2. Registrar-se com persona integrant de la UMH i usar el codi “umhwin”, i 3. ‘Moure amb bici !, usant l’app per registrar els desplaçaments en aquest mitjà. Es podrà convidar amics / es per contribuir a el posicionament de la UMH en el rànquing d’universitats participants, havent quedat en 2020 en 7º lloc amb una acumulació de 1.522 km recorreguts.

Les persones participants podran optar a premis com un cinturó d’hidratació running, farmaciola de primers auxilis, retrovisors de bicicleta, cascs unisex, ulleres de sol de senderisme o guants de ciclisme unisex.

Aquesta és una iniciativa impulsada des de l’Àrea Ambiental i Desenvolupament Sostenible de la UMH, en col·laboració amb l’Oficina de Campus Saludables i Esports. Amb ella, la UMH tracta de contribuir als Objectius de Desenvolupament Sostenible # 3 de salut i benestar, # 11 per aconseguir que les ciutats i els assentaments humans siguin inclusius, assegurances, resilients i sostenibles, i # 13 per combatre el canvi climàtic i seus efectes.

Si vols ampliar informació relacionada amb el repte per la UMH

Per conèixer més informació de l’repte en Ciclogreen.