Apertura de la piscina d’estiu umh

27 de juny 2019

Ens plau comunicar-vos que, com cada any, la piscina d’estiu del campus d’Elx es posarà en marxa a partir d’aquest 1 de juny i fins al 30 de setembre. En els mateixos horaris que tots els anys, de 8 a 22h de dilluns a divendres i de 8 a 14 h els dissabtes.

Us recordem que els titulars de la TDU la data de caducitat sigui anterior a la d’aquest curs hauran de passar per aquí, l’Oficina d’Esports, a obtenir el corresponent bo gratuït. Els titulars de la TDU d’aquest curs no hauran de fer-ho.

Els titulars de la TDU el codi és la pròpia TIU -Targeta Universitària- hauran de presentar-la als socorristes de la mateixa manera que els col·lectius anteriors, però si són de les noves -Amb CODI QR- dels socorristes podran llegir la seva condició d’universitari a més de saber si han pagat o no la TDU, i per tant no necessitaran el bo. Així i tot, podran venir a pel bo gratuït.

Es recorda també que els menors d’edat no poden entrar sols a la piscina.