Jornades de apertura del nou centre esportiu del campus de Sant Joan d`Alacant

L’Oficina d’Esports de la UMH juntament amb la col·laboració dels estudiants del grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, estan organitzant unes jornades de portes obertes el proper dia 12 de març. L’objectiu d’aquestes jornades és donar a conèixer a tota la comunitat universitària el nou centre esportiu del campus de Sant Joan d’Alacant, situat darrere de l’aparcament de l’edifici Severo Ochoa.
Durant les jornades es celebraran tornejos d’esports col·lectius convencionals com futbol sala i bàsquet 3×3, i d’esports recreatius com colpbol o touch rugbi. També podràs participar en competicions de pàdel. I comptarem amb activitats dirigides (zumba, pilates o salsa i bachata) i reptes esportius.
Les activitats es duran a terme en dos torns. El torn de matí, que abasta la franja horària de 12:00 a 15:00 h., I el torn de tarda, que contempla la franja horària de 16:00 a 19:00 h.
Podràs participar en qualsevol activitat que t’interessi i en qualsevol dels horaris disponibles, tenint en compte que algunes de les activitats es duran a terme a la mateixa franja horària.