Trofeo Rèctor de Bádminton

DATA: 30 de octubre.

LLOC: Palau dels esports UMH

* INFORMACIÓ *:

Aquest torneig classificarà per al CADU de Bàdminton, en funció del reglament tècnic del CADU.

INSCRIPCIONS: Inscripció individual. Hi podrà participar qualsevol membre de la comunitat universitària PAS, PDI o Alumnes. La inscripció es realitzarà emplenant el formulari que apareix en el següent enllaç:

DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ: El mateix dia al lloc de la competició.

El quadre de partits es publicarà en l’apartat Trofeu Rector de Bàdminton de la pàgina web d’esports en el mes de novembre un cop tancat el procés d’inscripció, a la qual es podrà a través del següent enllaç: http: //www.umh .es / competicionesdeportivas /.

HORARIS: Els partits es disputaran en jornada única durant el mes octubre, de 09:00 a 15:00 (horari a confirmar segons nombre d’inscrits).

SISTEMA DE JOC: El torneig es disputarà en format d’eliminatòria directa. Els partits es disputaran a un únic joc de 21 punts. En funció del nombre d’inscrits el sistema de competició es podria veure modificat.