Renovaciò TDU y noves altes de usuaris.

A partir d'avui dilluns, 3 d'octubre de 9h A 14h, es podrà renovar la Targeta Esportiva Universitària TEU o treure-la com a nova alta.

Informació completa en aquest enllaç

procediment:

Estudiants, PAS i PDI o usuaris amb TIU UMH: Podran renovar o pagar l'expedició de la TDU en la pròpia Oficina d'Esports (aportant la TIU o TEU) o bé:

On line: en AQUEST ENLLAÇ DE REBUTS UMH, omplint totes les dades requerides i introduint el DNI (sense lletra), o el codi de barres de la TDU, a l'apartat "Codi TEU".
Un cop farcits, seleccionar el descompte aplicable. Si el descompte és incorrecte es notificarà per a la seva modificació.

Les persones que NO SÓN UMH podran treure la TDU només en persona a l'Oficina d'Esports. Però podran renovar la TDU:

On line: en AQUEST ENLLAÇ DE REBUTS UMH, omplint totes les dades requerides i introduint el número del codi de barres del TEU (al dors de la TEU) a l'apartat "Codi TEU".
Els pagaments On Line activen la TDU al dia següent hàbil del seu abonament.

Hi haurà un període d'adequació al nou sistema els 15 primers dies d'octubre en el qual encara es permetrà l'entrada de les TEU caducades.