Recorda que inclús pots inscriure’t en les Activitats Esportives de la UMH

22 de gener 2016

Anima’t a participar en totes les Activitats Esportives que t’oferix la UMH inscrivint-te a través del nostre blog. Tenim a la teua disposició places en Acrobacias, Aeróbic y Step, Aikido, Aula 60+, Autoprotección,  Break-Dance,  Boxeo,  Cardio-Box, Ciclo Indoor, Danza del Vientre, MitzuRyu, Ninjutsu, Pilates, Salsa y Bachata, Systema Ruso, TBC-GAP, Tonificación, Total Training, TRX, Yogilates amb UMH Zumba.

També pots vindre al nostre Programa de Musculació i Cardio si el que pretens és un assessorament en la teua activitat física, o a les Escoles de tenis, pàdel o patinatge, obertes tant per a vosaltres com per als vostres fills.

I si ho preferixes, abona’t a la Targeta Esportiva Universitària, amb la que nadaràs en la piscina d’estiu del campus d’Elx i entraràs a la Sala de Musculació i Cardio del nostre Pavelló Esportiu.

Adherix-te!!!! Mira com ho faries: