Crònica 6 ª Jornada CADU

13 de febrer 2013

El passat dijous 7 i dilluns 11 de febrer es va disputar la 6 ª jornada del campionat autonòmic d’universitats. Els equips de la UMH s’enfrontaven en aquesta jornada a la Universitat Catòlica de València, UCV.

Els resultats dels equips UMH que van actuar com a locals, van ser els següents: Bàsquet masculí (91-58), Bàsquet femení (55-76), Futbol sala femení (10-3), Futbol sala masculí (3-5) i Futbol masculí (0-7).

Pel que fa als equips que van viatjar com a visitants a València, els resultats van ser: Voleibol Femení (0-3), Voleibol Masculí (3-0), Handbol Femení (11-42) i Handbol Masculí (38-41).

La propera i última jornada de la lliga regular del CADU es disputarà el 19 de febrer, on la UMH s’enfronta a la Universitat de Castelló.

Fotos en Facebook