I Trobada Esportiva UA-UMH, PAS-PDI

18 Desembre, 2012

El campus de Sant Vicent reunirà demà a esportistes de les dues universitats que competiran en diferents modalitats.

La Universitat d’Alacant i la Miguel Hernández han organitzat una jornada de competició esportiva que tindrà lloc avui * dimarts 18 de desembre, * en què UA i UMH s’enfrontaran a les instal · lacions esportives del campus alacantí en diferents modalitats: Futbol 8, Futbol Sala , Bàsquet, Tennis, Pàdel i Esquaix.

Aquesta activitat pretén fomentar i promocionar hàbits saludables entre la comunitat universitària, i s’emmarca dins dels objectius de la Xarxa REUS (Xarxa Espanyola d’Universitats Saludables), a la qual s’han adherit les dues universitats. La trobada esportiu també té com a objectiu l’agermanament de les dues universitats a través de l’esport.

La jornada es desenvoluparà a partir de les 16.30hi acabarà amb el lliurament del trofeu a la universitat guanyadora. Aquesta trobada pretén ser el primer de molts que es celebraran alternativament als campus alacantins.