Obert el termini d’inscripció per a les activitats de juliol a la UMH
#TalentoEnMovimiento, Actividades Dirigidas
16 de juny 2026
La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, a través de l’Oficina de Campus Saludables i Esports, ha donat a conéixer la programació d’Activitats Dirigides i del Programa de Musculació i Cardio (PMC) corresponent al mes de juliol.
Amb motiu del període estival, l’oferta d’Activitats Dirigides s’ha ajustat tant a les vacances del personal monitor com al descens habitual de participació en aquestes dates. Tot i això, s’han mantingut aquelles activitats i franges horàries amb major demanda per part de les persones usuàries.
Com a principal novetat, el Campus d’Elx incorporarà durant aquest mes una nova activitat de Total Training, que s’impartirà de dilluns a dijous a les 14:30 hores i estarà disponible exclusivament en juliol.
Per la seua banda, el Programa de Musculació i Cardio (PMC) continuarà desenvolupant-se amb normalitat, oferint una àmplia varietat de torns en les instal·lacions esportives del campus d’Elx.
Les persones interessades ja poden consultar els horaris, les places disponibles i les condicions d’inscripció a través de la plataforma de reserves esportives de la UMH. Cal destacar que les places són limitades i s’assignaran per ordre d’inscripció.
La UMH anima tota la comunitat universitària a mantindre’s activa durant l’estiu i a aprofitar l’oferta esportiva disponible.
