Dos éxits sense precedents al nostre sport universitari

No podia acabar millor la temporada que amb les dues fites que es van aconseguir ahir a València. D’una banda, el nostre equip d’Handbol masculí, que per primera vegada arribava a una final autonòmica, i després d’anar perdent tot el partit, va aconseguir empatar per anar a la pròrroga contra l’avesat equip de la Universitat de Castelló. Amb la moral amb magnificència, van desbordar amb una gran defensa i un eficaç atac a l’UJI en els 10 minuts extra, acabant el partit amb un tempteig de 36-33. El Handbol masculí, que ja va ser un cop als Campionats d’Espanya, però per invitació, ara estarà en ells per dret propi.
D’una altra pasta estan fets els jugadors del nostre equip de Futbol Sala masculí, que repeteixen una victòria a la final CADU contra la Universitat de València, però aquest cop a casa. Durant el partit hi va haver alternatives al marcador, però el empenta final el va donar la UMH, per remuntar un 4-3 i guanyar el partit per 5-4 en un agònic final. És el segon títol autonòmic consecutiu per al nostre futbol sala masculí, el que demostra que les coses se segueixen fent bé fins i tot amb l’absència del que havia estat l’entrenador, Oscar García, i amb les noves regnes de Ximo Bou.
La creu la van donar les nostres noies de Futbol Sala, els que no van poder fer res per contrarestar l’equip semi-professional de la Universitat d’Alacant.
En qualsevol cas, la UMH demostra que ja està a l’avantguarda de l’esport universitari autonòmic, i es consolida com la segona universitat de la Comunitat Valenciana, quant a resultats obtinguts, doncs 2 ors així ho acrediten, per davant d’universitats com la de Alacant o la Politècnica de València.
Va ser un bon dia per estrenar la samarreta del 20 aniversari, que utilitzaran també en els Campionats d’Espanya a Múrcia els propers mesos d’abril i maig.