La UMH i el Club Taekwondo Ilice s’unixen per a impulsar el taekwondo universitari

Convenios Deportivos, Taekwondo

28 de maig 2026

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i el Club Taekwondo Ilice han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de fomentar la pràctica i la competició d’este esport en l’àmbit universitari.

L’acord ha sigut subscrit pel delegat del rector de Campus Saludables i Esports de la UMH, Raúl Reina, i pel president del Club Taekwondo Ilice, José Javier Sáez. En l’acte també han participat el coordinador d’àrea i promotor del conveni, José Manuel Sarabia; el director de l’Oficina de Campus Saludable i Esports, Álvaro Coves; i la tècnica de competicions esportives de la UMH, Luisa Rodríguez.

El conveni establix un marc de col·laboració per a desenvolupar iniciatives conjuntes centrades en la promoció, tecnificació i competició del taekwondo, especialment en l’àmbit universitari. Entre altres aspectes, permetrà reforçar la preparació dels esportistes de la UMH que participen en campionats oficials com els Campionats Autonòmics Universitaris (CADU) i els Campionats d’Espanya Universitaris (CEU), on esta disciplina ja forma part del programa competitiu.

A més, l’aliança facilitarà l’acompanyament tècnic especialitzat durant les competicions i obrirà noves oportunitats per a la pràctica del taekwondo en les instal·lacions esportives de la universitat, especialment a la sala dojo del Palau dels Esports Miguel Hernández.

Des de la UMH destaquen que este conveni s’emmarca en els Objectius de Desenvolupament Sostenible i l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, contribuint especialment als objectius relacionats amb la salut i el benestar, així com amb la creació d’aliances per a aconseguir metes comunes.