La UMH acull el CADU de Frontenis

CADU, Competiciones, Elche, Frontenis

20 de febrer 2023

La Universitat de València recull el major nombre de premis amb tres trofeus dels quatre disponibles

Dimarts passat 14 de febrer la Universitat Miguel Hernández d’Elx va organitzar el CADU de Frontenis a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Juan Ángel Romero.

Al voltant de les 10:00h, va començar la jornada que es va disputar en tres pistes de frontó -una coberta i dues descobertes- i que va reunir 36 atletes en total: 22 homes i 14 dones. La competició es va dividir en tres categories -masculí, femení i mixt-, en què es van disputar 42 partides al llarg del matí. Tot i les ratxes de vent que van protagonitzar el clima del matí, la competició es va jugar sense incidències ressenyables, amb una notable esportivitat i aptitud per part dels esportistes.

Cap a les 15:00h de la tarda, va finalitzar la competició, que donava la victòria a la categoria Mixta a Sergi Sapiña ia Isabel Pascual, de la Universitat Miguel Hernández, davant d’Isabel Monzonís i Juan Pastor, que van portar la plata a la Universitat de València. La categoria femenina va coronar Lucía Deusa i Judith Montero, donant-los la primera victòria de la jornada a la UV, deixant el segon i tercer lloc per a Eva Giner i Carmen Toro de la UPV i Alba Arquimbau i Mónica Sánchez de l’UJI, respectivament.

Després de dues semifinals i una final d’infart, la categoria masculina va recaure també sobre la UV gràcies a Rubén Moreno i Cristian Stanciu. Els subcampions van ser Alejandro Deusa i Joan Pascual, de la Universitat Politècnica de València, i van completar el podi els bessons Pablo i Eloy Penalva de la UCV.

Per acabar, la classificació final per universitats va donar la tercera victòria del dia a la UV, amb 28 punts. El segon lloc va ser per a la UPV, amb 24 punts, i el tercer per a la UMH, amb 18 punts.

La UMH felicita tots els esportistes i agraeix la participació de les universitats valencianes a la jornada.

Fotos disponibles al següent enllaç.