(Español) La UMH y la UV se enfrentan en la segunda jornada de la liga CADU

CADU

1 de desembre 2022

El passat 29 de novembre va tenir lloc la segona jornada de CADU que va enfrontar la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Universitat de València.

A la seu del Campus d’ELx de la UMH es van celebrar els partits de bàsquet, futbol i futbol sala, on la UV es va imposar a tots els partits a excepció del futbol sala femení, en què les nostres noies no van fallar i segueixen demostrant per què van estar al passat CEU, imposant-se amb un clar 6-0 a les valencianes.

Per la seva banda, a València es va disputar rugbi, pàdel, tennis, handbol i voleibol. En els enfrontaments celebrats a la UV, la universitat valenciana es va alçar amb la victòria en tots els enfrontaments, dominant aquesta jornada de lliga i mostrant-se com a seriosa candidata a optar a les finals CADU.

La propera jornada es jugarà el dia 15 de desembre on la Universitat Miguel Hernández s’enfrontarà a la Universitat Jaume I de Castelló. Els resultats complets, les classificacions i el calendari així com les fotografies es poden consultar a www.caducv.com.

Galeria de fotos a l’apartat mitjana de la Web CADU