2nd male position in the Trail CADU

CADU, Medallero UMH, Trail

24 de gener 2022

El passat 23 de gener, es va disputar el CADU de Trail integrat dins de la prova de Trail 3 Pics les Rodanes de Vilamarxant. La UMH va estar representada per 10 esportistes (8 corredors i 2 corredores) a la prova Rapit trail de 14 quilòmetres disputada com a modalitat universitària dins de la prova general.

La UMH va tenir una notable actuació aconseguint per part del corredor Francisco Luis Rizo Villalta la segona posició a la classificació universitària i general, parant el crono per sota de l’hora, marcant un gran temps de 00:59:53, a tot just un minut del primer classificat. Una prova dura en un gran entorn natural on els esportistes ho van donar tot i van demostrar que l’esport universitari està amb força aquest any, ja que les 3 primeres places de la prova general van ser aconseguides per universitaris de la UPV, UMH i UV respectivament.

Felicitar a tots els participants i esperem l’any que ve tornar amb més força.