Publicada la beca de colaboración en la coordinación y gestión de actividades deportivas

21 de gener 2022

L’objecte de la present convocatòria que regula aquestes bases és atorgar ajuts per a la realització d’una beca de formació amb la finalitat de completar la formació adquirida per titulats/des universitaris/àries en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per al desenvolupament de la seva activitat a l’Oficina de Campus Saludables i Esports (OCSD) de la UMH. La persona seleccionada haurà de realitzar accions en els camps d’actuació següents: col·laboració en la coordinació i gestió de les activitats esportives que s’ofereixen des de l’OCSD, suport en la supervisió i adquisició de noves competències de l’estudiantat que realitza pràctiques internes vinculades a l’OCSD, i col·laboració en accions de promoció dactivitat física saludable dirigides a la comunitat universitària.

La beca està destinada a estudiantat graduat a la titulació de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport. Aquesta titulació ha d’haver estat obtinguda en el curs acadèmic 2016-2017 o posteriors, a universitats espanyoles o estrangeres, en aquest darrer cas sempre que s’hagi obtingut l’homologació del títol per resolució definitiva.

Al següent enllaç es publica tota la informació de la convocatòria.