Publicació de l’calendari de CADU 2021

11 de març 2021

Després de l’ajornament del CADU derivat de la situació sanitària viscuda a l’inici d’any, s’ha aprovat el calendari de competició del CADU per al curs 2020-2021. La lliga regular que habitualment iniciava al mes de novembre amb la disputa de 5 jornades entre les universitats participants, aquest curs es veu modificada. El nou sistema de competició ha integrat a la Universitat Miguel Hernández en el grup 1 davant de la Universitat d’Alacant i la Universitat Jaume I, mentre que el grup 2 estarà conformat per la Universitat de València, Universitat Politècnica de València i Universitat Catòlica de València . La primeres classificades de cada grup en les diferents modalitats esportives s’enfrontaran en les finals CADU del 17 al 21 de maig.

Quant als esports individuals, s’ha publicat el calendari després de la suspensió dels esports de combat i de promoció entre altres. El calendari a falta de confirmar la data del CADU de tir amb arc i orientació, és el següent: