Convocatòria de beques Programa UMH-Promeses

3 de desembre 2020

S’ha obert el període de presentació de candidatures a la convocatòria de el Programa UMH-Promeses Esportives destinades a incentivar l’activitat esportiva i acadèmica, i facilitar matrícula a la Universitat Miguel Hernández a l’estudiantat de batxillerat o cicles formatius de grau superior amb un currículum esportiu excel·lent .

El termini de presentació finalitzarà el proper dijous 10 de desembre. El programa oferirà serveis esportius tant a l’estudiantat esportista, com als seus preparadors, que els permeti optimitzar el rendiment esportiu al mateix temps que el seu rendiment acadèmic.

Un màxim de 10 esportistes podrà gaudir dels beneficis de el programa que estableix la base quarta d’aquesta convocatòria durant el curs 2020/2021. No obstant això, i amb ànim d’atendre una possible major demanda, la Universitat Miguel Hernández podrà ampliar el nombre de seleccionats, en funció de la disponibilitat pressupostària.