Publicació en el DOGV de les beques per a esportistes titulats de la UMH

3 de juliol 2020

Ha estat publicat en el DOGV la convocatòria de beques per a esportistes titulats de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, amb la col·laboració i el suport econòmic de la Fundació Trinidad Alfonso. Els premis estan destinats a persones titulades que han compaginat la vida acadèmica amb l’esport de competició. Els dos premis objecte de la present convocatòria van dirigits a el millor esportista titulat i a la millor esportista titulada que hagin finalitzat els seus estudis durant el curs 2019/2020, en les universitats valencianes que participen en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari.

El termini de presentació de sol·licituds serà des del 4 de juliol de 2020 fins al dia 16 d’octubre de 2020.