Publicació de les beques DONEN

8 de juny 2020

Informem de la publicació de les beques DONEN per a esportistes d’Alt Nivell. L’objecte d’aquesta convocatòria és promoure l’activitat esportiva a la Universitat Miguel Hernández col·laborant en les despeses ocasionades als esportistes d’alt nivell que cursen estudis oficials a la Universitat Miguel Hernández i que han competit amb la UMH en el curs immediatament anterior a el de la present o que acreditin ser esportistes d’alt nivell o d’elit A o B o reuneixin els requisits de la present convocatòria.
El termini per presentar la sol·licituds no comença fins al dia següent a la seva publicació en el DOGV, informarem per les vies oficials de la publicació en el DOGV i posterior obertura de termini de candidatures. Preguem als interessats / des la preparació de la documentació, els criteris i requisits poden veure a l’enllaç a la publicació.