Monitor d’activitats col·lectives Campus de Sant Joan

Actividades Dirigidas

14 de març 2019

Amb motiu de l’obertura de les noves instal·lacions esportives del campus de Sant Joan de la Universitat Miguel Hernández, es requerixen monitors amb possibilitat d’incorporació immediata i flexibilitat horària, que cobrisquen les necessitats següents:

– Monitor d’activitats col·lectives (pilates, palissa, cardioboxeo, TBC/GAP, circuit de desenrotllament de la força, etc.) .

Funcions:

• Serà el responsable de dissenyar i impartir les sessions basant-se en els criteris metodològics de programació i planificació que requerisca l’activitat, adaptant-la a la condició física i nivell dels usuaris.
  • Atenció a l’usuari i resposta a les seues qüestions i suggeriments.

Horaris:

• Es requerix cobrir diferents torns d’activitats en horari de matins, migdies i vesprades.
  • L’horari podria modificar-se en funció de les demandes dels usuaris.
  • Possibilitat d’ampliar el nombre d’hores com a monitor en sala de musculació una vegada la sala estiga habilitada.

Requisits:

• Estudiants del grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.
  • Formació específica en activitats col·lectives.
  • Es valora l’experiència demostrada.
  • Es valora un perfil que puga cobrir diferents tipus de classes col·lectives.
  • Habilitats socials.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Incorporació immediata i flexibilitat horària.

Si estàs interessat en esta oferta de pràctiques pots enviar el teu curriculum vitae a l’adreça de correu: actividades.palau\@umh.es indicant en l’anunci  MONITOR ESPORTIU CAMPUS SANT JOAN. En el cos del missatge et demanem que ens informes sobre la teua disponibilitat horària.

Tens de termini fins al dia 20 de març a les 15:00 h.