Convocatòria Premis Fundació Trinidad Alfonso per a Esportistas Universitaris Egresats 2018

6 de juliol 2018

La Fundació Trinidad Alfonso, juntament amb les universitats de la Comunitat Valenciana convoquen dos premis als estudiants de la Comunitat Valenciana que finalitzen els seus estudis en el curs acadèmic 2017-2018.

Cada premi – tant en modalitat masculina com en femenina – constarà d’un diploma acreditatiu, una placa commemorativa i un premi econòmic de 1.200 euros i es farà entrega d’ell en acte públic i serà d’obligada assistència per al premiat.

Podran presentar-se estudiants esportistes matriculats en la Universitat CEU Cardenal Herrera al curs 2017-18 que cursin titulacions oficials de primer, segon o tercer cicle (plans antics) o grau, màsters oficials i doctorat de pla actual, i mantenir les dues condicions, d’estudiant i d’esportista durant tot el curs 2017/18.

La Universitat CEU Cardenal Herrera ha fet la convocatòria oficial en representació de totes les universitats de la Comunitat Valenciana que van signar el conveni de col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso.

Els mèrits a valorar seran els continguts en el barem:

Mitjana consensuada:

50% (rendiment esportiu en competició)
50% (rendiment acadèmic)