UMH Promeses Esportives

22 de gener 2016

Ahir va tindre lloc en el Centre d’Investigació de l’Esport del Campus d’Elx de la Universitat Miguel Hernández, l’entrega per part del rector de la UMH, Jesús Pastor Ciurana, dels diplomes acreditatius de pertinença al Programa UMH Promeses Esportives que cada any atorga a estudiants de batxillerat, en virtut dels seus mèrits esportius i el seu currículum acadèmic.

A l’acte va assistir també el Vicerector d’Estudiants i Esports, Francisco Javier Moreno Hernández, el Director del Centre d’Investigació de l’Esport, Eduardo Cervelló Gimeno, així com el Coordinador del Programa, Rafael Sabut Solana.

El Programa UMH Promeses Esportives consistix a integrar els esportistes en un seguiment tecnicocientífic que els ajudarà a millorar el seu rendiment tant físic com tècnic, en funció de la modalitat esportiva que practiquen, a més d’altres beneficis com la gratuïtat en el seu primer any universitari en la UMH, prioritat en beques de col·laboració en l’Oficina d’Esports i roba esportiva UMH. Enguany, 13 esportistes s’han beneficiat del Programa.

DSC01070 DSC01093 DSC01112