Curs de Patró embarcacions d’esbarjo (PER)

Curs combinat amb Cd-rom multimèdia i presencial (divendres tarda i dissabte) per ESTUDIANTS, PROFESSORS i TREBALLADORS de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (Alacant).
Les assignatures del curs s’estudien mitjançant els Cd multimèdia de Nautica fàcil, el que permet total flexibilitat en el temps. La totalitat dels conceptes del temari disposen d’explicació gràfica i animada amb imatges en 2D i 3D, així com locucions del professor.
A més, es realitzaran classes presencials per a les assignatures de Navegació (Teoria i Carta), Reglaments i Abalisament, en la pròpia Universitat Miguel Hernandez (Elx). Cada alumne aconseguirà DOS CRÈDITS de lliure elecció per la realització del curs i l’obtenció del títol.

Tota la info …Curs de Patró embarcacions d’esbarjo (PER)