Trobada amistós de Rugbi Femení CRC – UMH

POZUELO (MADRID) 31 DE MARÇ DE 2012

El dissabte 31 l’equip de rugbi 7 femení de la Universitat Miguel Hernández va acudir a Madrid, atenent l’amable invitació que li va cursar el CRC

La trobada es va disputar a la Ciutat Esportiva de Pozuelo, lloc habitual onaquest històric club del rugbi nacional disputa els seus partits. Al llarg de la jornada, la UMH va disputar cinc partits amb diferents formacions del CRC i quellanço un resultat de 3 derrotes i 2 victòries.

Encara que en el primer partit la UMH va caminar una mica desubicada dins del terreny de joc, el que permetia a l’equip rival trobar amb relativa facilitat els buitspels quals penetrar a la zona de marca de la UMH. Amb el pas dels minutsaquesta situació es va anar millorant i tant la col · locació, com la pressió endefensa va ser donant els seus fruits en forma d’assajos.

Amb aquesta nova experiència que l’equip de rugbi femení de la UMH ha tingut l’oportunitat de viure, disputant partits amb equips punters del panorama nacional, sens dubte els segueix enriquint com a grup i com a equip. Aquestaexperiència els servirà per poder ser més competitives de cara a les sèries deseven que es disputaran entre els mesos maig i juny pròxims.

L’equip de rugbi 7 femení de la Universitat Miguel Hernández, volen agrair la invitació cursada, així com totes les atencions i cordialitat que tant elsentrenadors i directius com les jugadores del CRC van dispensar als components de l’expedició.

Crònica …. Tomas Espinosa