El Handbol UMH torna a dalt

Els equips de Handbol de la UMH han disputat ahir les seves respectives finals autonòmiques a València contra la UPV, el femení, i UA el masculí.

La sort va ser desigual, mentre les noies guanyaven folgadament a la UPV per un marge de més de 15 gols d’avantatge, els nois veien com s’escapava una ocasió d’or per ficar-se en els Campionats d’Espanya Universitaris, després d’anar guanyant en partit a seus tres quartes parts de temps, per caure al final, vençuts per la condició física dels adversaris.

Per tant, l’equip femení d’handbol aconsegueix així una fita en la nostra universitat, un assoliment més, ja que cap altre conjunt havia estat abans campió autonòmic, a més d’estar de nou classificades per revalidar el títol de campiones d’Espanya que encara ostenten.