Inauguració del Complex Esportiu El Clot al Campus d’Elx

El dissabte 8 de juny es va inaugurar el Complex Esportiu El Clot.

Consta de 4 pistes de tennis, 3 de pàdel, 1 camp de futbol, 1 mòdul d’atletisme i l’edifici de gestió i vestidors.
L’edifici, repartit en 2 plantes, està compost per 6 vestidors, sala de fisioteràpia, sala mèdica, consergeria, 1 vestuari tècnic, sala multiusos, terrassa, 3 aules formatives i la unitat de gestió esportiva. S’ha construït pensant en l’aprofitament d’espais, amb passadissos amplis per a la ubicació de taquilles i lluminositat a totes les estances.

Les instal · lacions esportives han estat concebudes també per la seva col · locació estratègica en el terreny inicial planejat, aconseguint un espai harmònic, amb accessos fàcils i amplis, tenint en compte el col · lectiu de discapacitats físics.

Les pistes de tennis són sintètiques, construïdes amb els últims materials, igual que les pistes de pàdel, i estan preparades per al seu ús en competicions de qualsevol tipus.

El camp de futbol està confeccionat amb una de les millors classes de gespa artificial, acollint dos camps de futbol 7 aptes per a l’ús tant d’esportistes de competició com per les escoles de formació esportiva.

El mòdul d’atletisme permetrà la pràctica i l’entrenament en les diferents modalitats atlètiques. Està compost, en un espai de 100x40m, per una recta per velocitat i tanques, i zones de llançament de pes, salt de longitud, salt d’alçada i perxa.

En total s’ha completat un conjunt esportiu extraordinari en el panorama universitari nacional, i fins i tot europeu. Aquesta nova instal · lació és una altra acció de la UMH cap a la innovació i desenvolupament de l’esport, sens dubte impulsat per la consolidació del grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, així com pels seus bons resultats en les competicions universitàries. Tot sense perdre de vista el servei públic al qual està dedicada aquesta Universitat.