El CADU de tennis, tennis de taula i golf es celebrarà a Elx

CADU, Elche, Equipos Deportivos UMH, Tenis

5 de març 2012

La Universitat Miguel Hernández d’Elx organitzarà els propers dies 6 i 7 el Campionat Autonòmic de Tennis, de Tennis de Taula i de Golf. Les seves seusseran el Club de Tennis d’Elx, el Palau d `Esports UMH i el Alenda Golfrespectivament.

Per al Tennis la competició està prevista que es disputi en horari de matí i tardael dia 6 i només de matí el dia 7, disputant les finals. El lliurament de trofeus seràa les pròpies pistes sobre les 14h del dia 7 i tots els interessats en veure el millortennis universitari d’Espanya estan convidats. Recordem que entre elsparticipants estan finalistes i campions dels últims Campionats d’Espanya Universitaris celebrats en aquest mateix club i organitzats per la UMH el curspassat, en què la UMH resultar campiona per equips i finalista en gairebé totes les categories.

El Tennis de Taula tindrà lloc a la Pista A1 del Palau d `Esports UMH, s’instal · laran 4 taules i la competició es desenvoluparà durant el matí del dia 7, sent el lliurament de trofeus sobre les 14.30h. Pel que fa al Golf, que es disputarà alAlenda Golf, també es desenvoluparà durant el matí del dia 7.

Les 7 universitats de la Comunitat Valenciana es veuran les cares en aquestscampionats, l’O Politècnica de València, la U. de València, la U. Catòlica deValència, la U. Cardenal Herrera CEU, la U. Jaume I de Castelló, la U. d’Alacant ila U. Miguel Hernández. Esperem que tot es desenvolupi en un clima de companyonia com ho ha estat durant aquests últims anys i tinguem èxits o elsmillors de les contrarietats.

Ànim a tots els participants i al públic perquè s’acosti a veure els partits, que sens dubte seran dignes d’un gran nivell.

C. T. Rodríguez