Torna el CADU

13 d’octubre 2020

Les universitats de la Comunitat Valenciana al costat de la Conselleria aproven el començament de la nova temporada del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari.
La situació de l’COVID19 està canviant el rumb natural de l’esport no professional, cosa que influeix directament en la disciplina universitària. Després de diverses reunions entre les universitats valencianes s’ha decidit que es disputi el campionat a finals de novembre. Des d’avui, els estudiants podran inscriure als equips de les seves respectives universitats, per més tard fer les proves d’accés a la recerca d’una plaça que els permeti competir entre els millors de la regió.

Esports com: futbol 11, futbol sala, tennis, pàdel, handbol, vòlei o bàsquet (tant femení com masculí) són algunes de les disciplines que es desenvolupen en el CADU (Campionat Autonòmic d’Esport Universitari). Tots els estudiants tenen dret a presentar-se , tan sols han d’omplir la sol·licitud amb les seves dades personals i la disciplina en la qual vol competir. Segueix amb atenció el web d’esports i xarxes socials per conocerl les data en què es realitzarà la prova de selecció i competicions.
inscripció

Competiciones

Esports com l’handbol masculí i femení o el futbol 11 compten amb l’orgull de ser els actuals campions de la Comunitat Valenciana. Mentre que altres com tennis, futbol sala, vòlei i bàsquet femení ens porten acostumant diversos anys ficant-se entre els favorits de la competició.
Des de la Universitat Miguel Hernández et animem a viure aquesta bonica experiència.
Participa en l’esport universitari!