La UMH 13 ª d’Espanya en el CEU d’Orientació

Entre la verda muntanya càntabra i les platges de la ciutat de Santander va discórrer el Campionat Universitari d’Espanya d’Orientació, que es va disputar durant els dies 28, 29 i 30 d’abril. El mal temps no va donar treva als nostres corredors, que van haver de fer front a un terreny molt enfangat ia una pluja incessant. Els meravellosos paratges en la proximitat del municipi de Reinosa, on encara habiten llops i óssos, no van servir per rebaixar la duresa de la cursa llarga que es va disputar el dissabte i que va obligar a un bon nombre de corredors a abandonar. La cursa mitjana del diumenge va servir perquè l’equip de la UMH remuntés llocs a la general, de manera que després de la disputa de la tercera i última cursa, a la península de La Magdalena, l’equip de la UMH va obtenir el 13è lloc en una general composta per 31 universitats.